wtorek, 22 listopada 2011

Sekrety Inwestowania - Film



Sekrety Inwestowania - Analiza techniczna dla inwestorów krótkoterminowych

Nad częścią czytelników blogów o inwestowaniu, szczególnie na giełdzie mam tą przewagę, że na studiach miałem kilka przedmiotów na których dokonywałem analiz. Jednak wiele mi brakuje od strony praktycznej i teoretycznej, pewnie nie jestem pod tym względem odosobniony. Trzeba więc także pogłębiać naszą wiedzę, i od czegoś trzeba zacząć. Wszyscy przecież twierdzą, że najlepiej inwestować w siebie, a ja się z tym zgadzam.

Jakiś czas temu trafiłem na pewny program, jego zaletą jest darmowy dostęp, do tego język polski i jak dla mnie przystępny sposób przekazu. Pewnie większość z osób grających na giełdzie miała okazję zapoznać się z tymi zagadnieniami, nie koniecznie z tego źródła, innym jednak może się to przydać, stąd ten wpis. Dzięki temu mniej zaznajomieni, tak jak ja mają szansę nabrać nieco wiedzy.

Zapraszam

Jedynym mankamentem mogą być reklamy, ale zawsze można je wyciszyć. Sekrety Inwestowania, zachęcam do podawania w komentarzach ciekawych linków z informacjami dla początkujących.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz