poniedziałek, 9 stycznia 2012

Nowe początki

Od kilku dni nosiłem się z pewnym pomysłem.

Uważni czytelnicy pewnie zauważyli pewne wzmianki...

Prócz dodania mapy wpisów na tym blogu, co już zaowocowało kilkoma odwiedzinami tej podstrony(z tego powodu nie jest na końcu listy, którą ustalam właśnie wg liczby kliknięć), ostatnio dodałem się do zagranicznego rankingu stron. Pewnie część z was zauważyła na samym dole prawego bocznego menu taki właśnie malutki banerek. Jestem ciekaw kiedy pojawię się w ich spisie. Na jakiś szalony napływ nowych czytelników nie liczę, jednak zawsze warto spróbować. Pewnie pojawi się tak jeszcze kilka podobnych banerków, jak znajdę chwilę czasu. Ostatnio także sporo udzielam się na innych blogach, mówiąc prawdę licząc także na zwabienie nowych osób :).

To jednak nie wszystko

Chyba ważniejszą sprawą jest jednak start z dwoma nowymi bardziej tematycznymi blogami. Pierwszy z nich to "Książki które mam i przeczytałem". Sam opis już chyba bardzo dokładnie wskazuje o tematyce. Dodam jeszcze tylko, że lubię głównie SF, Fantasy, choć czytam także Thrillery. Zapraszam do rzucenia okiem :)

Drugi jest wam bardziej znany

Postanowiłem wydzielić z tego bloga wpisy o filmach dokumentalnych. Średnio tutaj pasują a z drugiej strony, chętnie czasem bym coś o nich napisał. Tak więc powstał: "Filmy dokumentalne - okno na świat". O tym chyba mniej muszę pisać. Jeśli ktoś przeczytał choćby wpis o Putinie wie czego może się spodziewać.

Słowem zakończenia

Recenzje książek będą się pojawiać tak często, jak często przeczytam książkę, filmy myślę dodawać nie częściej jak dwa na tydzień. Blog o finansach i życiu oczywiście nadal będzie moim głównym projektem(przynajmniej jeśli chodzi o wpisy). Jeśli ktoś z moich czytelników prowadzi blog zbliżony tematycznie do moich nowości to zachęcam do wymiany linków. Jestem też ciekaw waszej opinii zarówno o wyglądzie jak i tematyce nowych stron. Ja póki co bardziej jak na wpisach powinienem się skupić na promocji, ehh ileż można czekać na te głupie page rankingi, liczę że pomogą mi one pozyskać ruch z przeglądarek... Jeśli zaś chodzi o reklamy, to i na tamtych blogach się pojawią, pewnie gdzieś za 3-4 wpisy. Stąd zniknie AdTaily, tam zaś się ono pojawi, tutaj pewnie dodam coś bliższego z tematyką.

Jakieś pytania, opinie, sugestie, porady?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz