sobota, 6 października 2012

CityInter


Inwestycja, spekulacja? Zyski, pytania...

Wspominałem o zakupie akcji CityInter no i mam...

Jeśli ktoś czytał ostatnie wpisy to wie, że bawię się teraz na moim drugim koncie maklerskim IKE w BOŚ. Moim pierwszym zakupem miał być i stały się akcje firmy CityInter. Skromnie, raptem 98 akcji - ale taki był mniej więcej plan(miało być wręcz mniej). Akcji nabyłem w sumie 3 krotnie, ostateczna cena zakupu nieco ponad 19 zł. Spodziewałem się wzrostu przed styczniową premierą. Jednak nie tak szybkiego :/

Gdy się nie wie co zrobić z nadmiarem szczęścia

Akcje bardzo szybko skoczyły o około 25%, wzrost jest dość zaskakujący i dynamiczny, czy zatem nie nastąpi jeszcze szybsza korekta? Co o tym sądzicie? Poniżej nieco szerszy wykres kursu akcji z interia.pl

A jakie jest wasze zdanie na ten temat?

Ja niestety od poniedziałku do piątku siedzę w pracy, teoretycznie sprawdzam kurs, mogę nawet sprzedać akcje, jednak nie ma się tej pewności - z drugiej strony to raptem 500 zł :) A zabawa jest przednia. Ja najprawdopodobniej sprzedam akcje w okolicach wtorku-środy i będę się dalej przyglądał. Gdyby kurs rósł powoli, powiedzmy 50 gr na tydzień, to bez obaw nawet bym jeszcze powiększył swój wkład, ale takiego wzrostu się nie spodziewałem :)

1 komentarz:

  1. Osobiście bardzo zaciekawiły mnie Twoje analizy i podejście do tego tematu w taki sposób. Połączenie rozwagi z odrobina ryzyka jest często opłacalne.

    OdpowiedzUsuń